12 oktober 2023

Campagne in Breda!

Ook in Breda gaan we graag voor een goed resultaat bij de aanstaande Tweede Kamerverkiezingen. Afgelopen zaterdag hadden we een leuke en inspirerende sessie met diverse insprekers. Het CDA met nog meer de A van Appèl. Om vooral samen met iedereen, vanuit het midden, de toekomst meer vertrouwen te gunnen. Vanuit de samenleving, vanuit iedere burger. In ieders overtuiging. Graag van “onderop”, niet opgelegd vanuit een partijtop of anderszins uit Den Haag. En nu met onze Antje Beers op de kandidatenlijst (plek 36) doen we nog een extra Appèl om mee te helpen dit te realiseren. Wilt u actief aan de campagne bij dragen? We staan voor grote uitdagingen maar zijn trots op het vernieuwde CDA-verhaal en nodigen u van harte uit!  Flyeren, posters, of gezamenlijk de straat op? Stuur uw mail naar [email protected]  Breda brengt het samen, het CDA brengt het samen!