12 april 2024

Ontmoet CDA Land van Cuijk in Boxmeer

Op maandag 22 april kunt u de wethouders en de raadsleden van het CDA ontmoeten in wijkcentrum De Driewiek, Jeroen Boschstraat 49 in Boxmeer.

CDA Land van Cuijk is overal in de gemeente actief, maar organiseert elke vier weken een speciale bijeenkomst in een van onze 33 prachtige kernen. Heeft u een vraag over de gemeentepolitiek of wilt u actuele onderwerpen bespreken? U kunt daarover met raadsleden en wethouders in gesprek vanaf 20.00 uur. Natuurlijk kunnen zij u ook bijpraten over de laatste politieke ontwikkelingen of over onderwerpen die op de komende raadsagenda staan.

U hoeft zich niet aan te melden en kunt gewoon binnenlopen. Wij zorgen voor koffie of thee, u bent van harte welkom.

Heeft u vragen of onderwerpen waarop u ons wilt aanspreken? Bel of mail dan met CDA-raadslid Corine Jeckmans, via [email protected] of via 06-41621087.

Wilt u meer weten over raadsvergaderingen en themabijeenkomsten in de gemeente Land van Cuijk? Bezoek dan de website van de gemeente: www.landvancuijk.nl.