20 februari 2024

Erotisch Centrum Alert: de Amsterdammer spreekt zich uit

Het CDA in Amsterdam is tegen de plannen van het gemeentebestuur om een nieuw Erotisch Centrum te bouwen bij de Europaboulevard. Tijdens de bespreking in de Raadscommissie Algemene Zaken op donderdag 15 februari 2024 heeft Rogier Havelaar de Burgemeester uitgedaagd om in te gaan op de kritische geluiden vanuit de stad.

In een speciale nieuwsbrief 'Erotisch Centrum Alert' zetten we onze standpunten op een rij. Daarnaast geven we onze analyse en duiding. In de eerste nieuwsbrief staan we bijvoorbeeld stil bij de resultaten van ons onderzoek 'De Amsterdammer spreekt zich uit: tegen het nieuwe Erotisch Centrum!’.

Wilt u zich ook op onze nieuwsbrief over het Erotisch Centrum abonneren? Klik dan hier en schrijf u vandaag nog in, zodat u op de hoogte blijft van de ontwikkelingen en onze duiding op de plannen van het gemeentebestuur.

Lees hier de spreektekst in eerste termijn van Rogier Havelaar terug en bekijk de video voor de korte samenvatting van het debat (tweede termijn).