Foto: Cynthia’s Fotografie

Afgelopen jaar heb ik veel mensen mogen ontmoeten die zich actief inzetten voor de gemeenschap. De mensen en activiteiten maken Drechterland zo'n mooie gemeente. De meest dierbare dingen in het leven zijn immers geen dingen. Het zijn mensen, ervaringen, een gevoel van blijdschap, liefde en verbinding met anderen. Op die mooie dingen hebt u als kiezer invloed. Met uw stem geeft u richting. U bepaalt of voorzieningen op peil blijven, of onze leefomgeving verbetert en of er voldoende mogelijkheden zijn voor iedereen om mee te doen.

De gemeente is van en voor de inwoners. We vinden het daarom belangrijk dat we samen werken aan een mooie gemeente. Niet alleen door uw stem te vragen in deze verkiezingstijd, maar we vinden het belangrijk om ook tussendoor met elkaar in gesprek te gaan. We zijn als CDA Drechterland dan ook trots op het project Vitale Dorpen.

De afgelopen vier jaar hebben we als CDA Drechterland vrijwel al onze verkiezingsbeloften waargemaakt. We hebben gebouwd aan een mooie gemeente waar heel veel zaken goed geregeld zijn. CDA Drechterland heeft een duidelijk eigen geluid en is stevig geworteld in elk dorp van onze gemeente. Onze mensen stellen zich verkiesbaar voor het belang van burgers: om de inwoners van Drechterland te dienen. Met dit programma wordt duidelijk wat we de komende jaren willen bereiken en waar we voor staan. Ik nodig u uit om samen met ons verder te bouwen aan een gemeente waar u zich thuis voelt.

Hartelijke groet,
Simone Visser-Botman