26 oktober 2023

Nieuwsbrief september

Fractie en bestuur van het CDA Ridderkerk

Beste CDA’er,

Hopelijk heeft u allen genoten van een heerlijke zomer. Na het reces zijn we weer vol energie begonnen aan het politieke werk, waarover meer in deze volle nieuwsbrief. Op 31 augustus stonden er ook weer veel onderwerpen op de agenda bij de commissies Samen Leven en Samen Wonen.

Afgelopen woensdag, 6 september, was ook onze ingelaste Algemene Ledenvergadering in het Trefpunt (Wijkcentrum Oost). De belangrijkste onderwerpen op de agenda waren de goedkeuring van concept kandidatenlijst en verkiezingsprogramma voor de Landelijke Verkiezingen op 22 november. We hebben met enthousiasme ingestemd en kijken uit naar een inhoudsvolle campagne met onze lijstrekker Henri Bontenbal.

Verder ziet u belangrijke data om in de agenda te noteren. We hopen jullie graag snel op een van de (campagne)activiteiten te treffen.

Met vriendelijke groet namens fractie & bestuur

CDA Ridderkerk

[Klik op de link hieronder]