13 november 2023

CDA Waddinxveen reikt pluim uit aan Ondernemers Platform Waddinxveen (OPW)

Met het uitreiken van de ‘CDA Pluim 2023’ spreekt het CDA Waddinxveen waardering uit voor het goede werk dat het OPW voor Waddinxveen doet. Het afgelopen jaar is dit grote ondernemerscollectief doorontwikkeld tot OPW 2.0 en daarmee is de professionele basis verder verstevigd. Het platform vertegenwoordigt een 6-tal bedrijventerreinen en een 8-tal winkelgebieden. De werkzaamheden worden vorm gegeven in 6 commissies. Het CDA spreekt vooral de waardering uit voor de rol van het OPW als constructieve sparringpartner voor de gemeente en de lokale politiek. De bijdrage aan de economie van het dorp is groot.

Namens het OPW-bestuur namen Henk de Bas en Pieter Foekens, de Pluim in ontvangst. In zijn reactie benadrukte Henk de Bas de goede relatie met de gemeente en de lokale politiek. Hij ging ook wat verder in op het toenemend belang van het OPW in de regio.

De uitreiking van de Pluim vond plaats op 11 november tijdens een tussenstop van de Groene Golf die de CDA-afdelingen Waddinxveen, Gouda en Bodegraven-Reeuwijk hadden georganiseerd. In de centra van de verschillende gemeenten werd door een groot team een flyer-actie gehouden in verband met de landelijke verkiezingen op 22 november a.s.