Duurzaamheidsberaad

Naar CDA.nl

Duurzaamheidsberaad

Welkom op de site van het CDA-Duurzaamheidsberaad. Via de tabs hierboven kunt u de informatie op de diverse pagina's bekijken. Gaandeweg zullen we meer informatie toevoegen. Informatie die recent is toegevoegd vindt u straks bijvoorbeeld onder Actueel. De site is in bewerking. Wij zijn de site aan het opschonen.

We hebben gemerkt dat onze pagina's beperkt worden vermeld als u zoekt vanaf het centrale gedeelte van cda.nl. Dat heeft te maken met de algemene manier waarop zoekopdrachten informatie genereren. U kunt deze site eenvoudig vinden via www.cdaduurzaamheidsberaad.nl .

Noteert u de datum van 28 mei 2016, de " Dag van de duurzame CDA-ers" in uw agenda. Alsdan is er, evenals vorig jaar, een grote bijeenkomst in Utrecht voor allen die belangstellend, betrokken en /of actief zijn op het gebied van duurzaamheid  binnen het CDA. De uitnodiging vindt u onder het kopje actueel

Voor verdere vergaderdata en de bijbehorende stukken kunt u doorklikken op het kopje deelnemers. De eerst volgende actieledenvergadering is op zaterdag 23 april in Utrecht (locatie UCK).

Met vriendelijke groet, Het bestuur van het CDA-Duurzaamheidsberaad