Duurzaamheidsberaad

Naar CDA.nl

Duurzaamheidsberaad

Welkom op de site van het CDA-Duurzaamheidsberaad. Via de tabs hierboven kunt u de informatie op de diverse pagina's bekijken. Gaandeweg zullen we meer informatie toevoegen. Informatie die recent is toegevoegd vindt u bijvoorbeeld onder het kopje "Actueel". De site is in bewerking. Wij zijn de site aan het opschonen.

U kunt deze site eenvoudig vinden via www.cdaduurzaamheidsberaad.nl .

Noteert u de datum van 28 mei 2016, de " Dag van de duurzame CDA-ers" in uw agenda. Alsdan is er, evenals vorig jaar, een grote bijeenkomst in Utrecht voor allen die belangstellend, betrokken en /of actief zijn op het gebied van duurzaamheid  binnen het CDA. De uitnodiging en het dag programma vindt u onder het kopje Actueel

Wilt u het duurzaamheidsberaad steunen? Uw steun is voor ons van grote betekenis. U vindt verdere informatie over steun mogelijkheden onder het kopje Organisatie.

Voor verdere vergaderdata en de bijbehorende stukken kunt u doorklikken op het kopje deelnemers. Klikt u daarna op de vergaderdatum in de blauwe balk onder het kopje. De  laatste  actieledenvergadering was op zaterdag 23 april in Utrecht (locatie UCK).

Met vriendelijke groet, Het bestuur van het CDA-Duurzaamheidsberaad