Vandaag zijn twee nieuwe Kamerleden voor het CDA geïnstalleerd; Lenny Geluk-Poortvliet en Evert-Jan Slootweg. Zij nemen de plekken in die vrijkwamen doordat Raymond Knops en Mona Keijzer staatssecretaris zijn geworden. Met de benoeming van de twee Kamerleden is de CDA fractie weer op volle sterkte.

Lenny Geluk – Poortvliet (1943) is geboren in Kapelle – Biezelinge (Zeeland). Op dit moment woont zij in Zeist. Al vóór de oprichting van het CDA was zij politiek actief. Evert-Jan Slootweg (Barneveld,1969) woont in Bennekom. Voordat hij Kamerlid werd, werkte hij voor Divosa, een vereniging voor directeuren in het sociaal domein. Hij werkte eerder al als beleidsmedewerker financiën bij de CDA Tweede Kamerfractie. Ook heeft hij voor het wetenschappelijk instituut (WI) van het CDA gewerkt.

Bekijk hier de portefeuilleverdeling van de Tweede Kamerleden per november 2017.