02 maart 2021

‘Nu doorpakken door samen te strijden tegen eenzaamheid’

Eenzaamheid is een maatschappelijk vraagstuk, dat voortdurend aandacht verdient. Het is een probleem van alle generaties. Jongeren en ouderen. We moeten ons daar niet bij neerleggen, maar juist in actie komen. De verbinding zoeken en een echte sámenleving zijn.

Wopke Hoekstra roept daarom iedereen op om mee te doen met onze actie ‘Samen Strijden Tegen Eenzaamheid’.

CDA lijsttrekker Wopke Hoekstra: ‘de toenemende eenzaamheid onder ouderen en jongeren is zorgwekkend. Daar wil ik graag aandacht voor vragen en doorpakken op het landelijke Actieplan ‘Eén tegen eenzaamheid’ van Hugo de Jonge. Zeker in deze moeilijke tijd moeten we omzien naar elkaar. Want alleen samen komen we uit deze crisis. Nu doorpakken door samen te strijden tegen eenzaamheid.’

Meedoen?

Ga naar onze website cda.nl/samenstrijdentegeneenzaamheid. Laat je inspireren en laat hier je goede ideeën achter. Zo kunnen we elkaar versterken, om eenzaamheid te verminderen.