Raymond Knops (48), staatssecretaris van Binnenlandse Zaken en Koninkrijksrelaties, is door het landelijk bestuur benoemd tot campagneleider van het CDA voor de Tweede Kamerverkiezingen van 2021. Samen met Nelleke Weltevrede als plaatsvervangend campagneleider, gaat Knops de campagne leiden.

Partijvoorzitter Rutger Ploum: "Met Raymond Knops als campagneleider kiezen we voor een sterke aanvoerder van een stevig team bij de belangrijke Tweede Kamerverkiezingen van volgend jaar. Knops heeft een brede ervaring, zowel lokaal, in Limburg als landelijk. Ook kent hij de politiek en samenleving van binnenuit. Hij staat voor heldere communicatie en heeft een verbindende stijl.”

Campagneleider Raymond Knops: “Samen met lijsttrekker Hugo de Jonge, zijn running mate Pieter Omtzigt en alle andere kandidaten gaan we onze inhoudelijke agenda in een aansprekende campagne aan Nederland presenteren. Op weg naar een mooie verkiezingsuitslag in maart 2021. Met elkaar gaan wij bouwen aan een beter Nederland met perspectief voor onze inwoners. Ik kijk ernaar uit om dit met alle actieve CDA-ers in alle geledingen in het land te mogen doen.”