06 februari 2017

Update vervanging ledenadministratie

Het huidige ICT-systeem voor de ledenadministratie is aan vervanging toe. Op het partijbureau richten we momenteel een toekomstgerichte ICT-omgeving in voor de ledenadministratie, financiën, evenementen, HRM/ontwikkeling en campagnes.

De overstap naar het nieuwe systeem is achter de rug. De meeste penningmeesters hebben inmiddels informatie ontvangen hoe zij de betaallijst 2016 van hun afdeling kunnen downloaden.  

Planning contributieheffing 2016/ 2017

In februari 2017 worden alle leden die hun contributie 2016 (ondanks herinnering) nog niet hebben betaald door het Partijbureau benaderd met het verzoek om alsnog te betalen. Afhankelijk van beschikbare informatie zullen we mensen schriftelijk of telefonisch benaderen. U heeft als afdeling in de afgelopen periode veel hinder ondervonden van het feit dat u geen inzicht had in de betalingen van uw leden en met deze landelijke actie willen we u graag tegemoet komen.  Wilt u toch liever zelf uw niet-betalende leden benaderen? Dat kan. Geef dit dan uiterlijk 6 februari 2017 door aan Harmke Hulsman, [email protected].

 

Verder willen we u hierbij graag informeren over het volgende:

  • In december 2016 heeft elk lid de contributiebrief 2017 in de bus of mailbox ontvangen. Dit is in lijn met vorige jaren, waarin we altijd voor het einde van het jaar de contributiebrief voor het komende jaar verstuurden.

  • Op de bovenstaande is één uitzondering: de combi-heffingen 2017. De inningen van CDA/BSV en CDA/CDJA worden pas in maart 2017 uitgestuurd omdat deze meer tijd kosten om te verwerken.

  • In februari 2017 vindt er een aparte, eenmalige financiële actie plaats in het kader van de verkiezingscampagne voor de Tweede Kamer op 15 maart 2017. Deze actie wordt centraal uitgevoerd.

     

Aanvragen ledenlijsten

  • U kunt de ledenlijst, het overzicht nieuwe leden, opzeggers en adresmutaties opvragen door een e-mail te sturen naar [email protected]. Vermeld daarbij wat u wilt ontvangen en vergeet niet de naam van uw afdeling te noteren. U krijgt binnen drie werkdagen de aangevraagde overzichten per e-mail toegestuurd.

Via deze pagina houden wij u op de hoogte van de vorderingen. Wij hopen u straks een sterk verbeterde service te kunnen bieden. 

Landelijk/​Provinciaal

De twaalf provinciale afdelingen vormen de schakel tussen de gemeentelijke afdelingen en het landelijke bestuur.