Het landelijke CDA houdt de ledenadministratie bij. Uiteraard krijgt uw afdeling actuele informatie over de leden in uw afdeling.

Alle informatie over de leden- en contributieadministratie vindt u in het Handboek Leden- en Contributieadministratie. U krijgt onder meer uitleg over de lidmaatschapssoorten, contributietarieven, etc.

Vraag hier gratis het Handboek leden- en contributieadministratie aan. Het Handboek is alleen digitaal verkrijgbaar en alleen beschikbaar voor voorzitters, secretarissen, penningmeesters en ledenadministrateurs.

Actuele ledenlijsten
Wilt u een actuele ledenlijst van uw afdeling? Of een overzicht nieuwe leden of opzeggingen? Mail of bel dan de Ledendesk. Zij sturen u binnen uiterlijk drie werkdagen de overzichten toe. Contact: leden@cda.nl, (070) 342 48 20

Wijzigingen uit uw afdeling kunt u doorgeven aan de Ledendesk: leden@cda.nl

Vernieuwing ICT-omgeving ledenadministratie
Het nieuwe ICT-systeem binnen de partij is nagenoeg gereed en functioneert al naar behoren. Zo worden alle ledenmutaties en betalingen doorlopend verwerkt en is er voor nieuwe leden snelle opvolging. Lokale penningmeesters hebben via hun persoonlijke inlog inzicht in de betalingen van leden en de kostenverdeelstaat.

Het partijbestuur heeft toestemming gegeven voor de verdere afronding van het ledenadministratiesysteem op lokaal niveau. Dit houdt in dat op dit moment gewerkt wordt aan het verbeteren van de Dirk-applicatie voor secretarissen, voorzitters en campagnefuncties. Secretarissen kunnen bij het inloggen al zien hoe de actuele ledenlijst eruit ziet. In de komende maanden worden er verbeteringen doorgevoerd en deze zullen, nadat zij ook lokaal getest zijn, vervolgens landelijk worden uitgerold.

Problemen met inloggen Dirk
Heeft u problemen met inloggen in Dirk of wilt u een account? Mail dan naar leden@cda.nl