Er komen weer verkiezingen aan....

De campagnetijd is voor een lokale afdeling vaak de mooiste tijd van het CDA-werk. Lokaal meedoen aan de gemeenteraadsverkiezingen en daarbij een goed verkiezingsresultaat boeken, is een belangrijk doel voor een lokale CDA-afdeling. Daarnaast is de inzet van de afdeling van groot belang bij andere verkiezingen. Om u bij deze processen te ondersteunen zijn verschillende documenten beschikbaar.

Kijk ook eens onder 'Permanente Campagne'. Want enkele maanden aandacht vlak voor de verkiezingen is niet voldoende om je als partij stevig neer te zetten.

(Permanente) Campagne

Het is van groot belang continue bezig te zijn met het vestigen van aandacht op de eigen ideeën en de beeldvorming van de eigen partij. Weliswaar op een ander niveau en een andere manier dan vlak voor de verkiezingen, maar desalniettemin toch een campagne.

CDA, campagne, politicus, politiek, politieke partij, tweede kamer, verkiezingen
CDA, campagne, partij, politiek, verkiezingen

Gemeenteraadsverkiezingen

De gemeenteraadsverkiezingen zijn een intensieve periode voor het afdelingsbestuur. Daarom staat het Partijbureau u hierbij met raad en daad terzijde.

Provinciale- en Europese verkiezingen

Hier kunt enkele handzame documenten opvragen voor de verkiezingen van de Provinciale Staten (2015) en het Europees Parlement (2014) en die voor de CDA-waterschapsbestuurder.