24 januari 2017

Het Grote TK-Verkiezingsdebat

Beste CDA-leden,

In navolging op de 'save-the-date' van 19 december, nodigen wij u van harte uit voor het Grote Verkiezingsdebat volgende week dinsdag 24 januari vanaf 18.00 uur in Café Koereur Chanteur, Auguste Ortsstraat 32, 1000 Brussel (voorheen Café Depot).

Op deze avond organiseren de afdelingen van de politieke partijen in Brussel - te weten GroenLinks, SP, D66, PvdA, VVD en CDA - gezamenlijk een groot verkiezingsdebat in de aanloop naar de Tweede Kamerverkiezingen op 15 maart.

Bijgevoegd vindt u de officiële uitnodiging met alle details.

Zoals u ziet gaat Sebastiaan den Bak, onze nummer 27 op de CDA-lijst en voormalig bestuurslid van onze afdeling, in debat met politieke talenten van de andere partijen. Tijdens het debat zal er worden gesproken over de vluchtelingen crisis, duurzaamheid, werkgelegenheid, sociale (on)gelijkheid en natuurlijk de toekomst van Europese samenwerking. De discussie zal worden geleid door Rogier Elshout.

U hoeft zich niet aan te melden voor het debat. U kunt gewoon binnenlopen, maar wees op tijd voor een mooi plekje - het belooft gezellig druk te worden!

Facebook: https://www.facebook.com/events/996081230536865/

Twitter: #TKDebatBrussel

Stemmen vanuit het buitenland - U kunt zich hier voor 1 februari registreren om te mogen stemmen vanuit het buitenland - www.stemmenvanuithetbuitenland.nl. We hopen van harte dat u in groten getale aanwezig zult zijn voor het debat en natuurlijk om Sebastiaan te steunen! Wij hebben er ontzettend veel zin in.