28 januari 2016

Algemene Ledenvergadering - 18 februari

Beste CDA-leden,

Inmiddels is het jaar 2016 alweer in volle gang. Wij hopen dat het een succesvol politiek jaar voor het CDA zal worden. De voorbereidingen voor de Tweede Kamerverkiezingen 2017 zijn in volle gang. Ook vanuit België zullen we de ontwikkelingen natuurlijk nauwgezet volgen.

Hierbij nodigen wij u van harte uit onze jaarlijkse Algemene Ledenvergadering op donderdag 18 februari a.s. Deze vindt plaats tussen 19:30 tot 21:30 uur in Club Royal des Guides, Aarlenstraat 32, 1000 Brussel.

Wij zijn verheugd dat Jan van Laarhoven, Secretaris-Generaal van de Benelux Unie, bereid is te spreken op onze ALV. De Benelux Unie is een intergouvermenteel samenwerkingsverband tussen Nederland, België en Luxemburg. Diverse Benelux-beslissingen en de uitvoering ervan hebben een reële impact op ondernemers en de logistieke sector in de Benelux. Bijvoorbeeld door het oprichten van een Benelux-coördinatiepunt tegen bedrijfsoplichting (acquisitiefraude) of onderzoek naar de prijsverschillen in de drie landen, mogelijk het gevolg van een belemmering van het vrij verkeer van goederen in de Benelux.

De ledenbijdrage in de kosten voor het diner tijdens de ALV bedraagt 10 euro. In verband met de voorbereidingen verzoeken wij u dringend zich aan te melden voor 15 februari  via cdabelgieluxemburg@gmail.com.