16 augustus 2016

Brusselse Prinsjesdagborrel

Beste CDA-leden en overige genodigden,

In het hart van Brussel en schuin tegenover de houten deur van het huis waar Willem van Oranje ooit heeft gewoond, vindt dit jaar de Brusselse Prinsjesdagborrel plaats.

U bent dinsdag 20 september van harte welkom vanaf 18:00 uur bij Brewdog Brussels waar een echt Haags biertje zal klaarstaan (zolang de voorraad strekt). Om 19:15 uur fileren Arjan Noorlander (NOS), Jelte Wiersma (Elsevier) & Beatriz Navarro (La Vanguardia) in een wervelende talkshow voor u de troonrede: Snapt Nederland waar het over gaat in Europa? Maakt dat enige kans of is het alleen voor de bühne? Slapeloze nachten voor Juncker of ongevaarlijk provinciaal gezever? En wat was beter: de SOTEU of de TR?

Om 20:00 uur heffen we dan nogmaals het glas en borrelen en swingen lekker door in deze nieuwe Brusselse 'hotspot'.

De organisatie is in handen van NedCafé in samenwerking met de Brusselse afdelingen van CDA, D66, PvdA & VVD.

Adres: Brewdog Brussels, Putterij 20, 1000 Brussel (naast het Centraal Station)

Reisinformatie: http://www.brewdog.be/nl/locatie