08 juli 2014

CDA BBQ

De jaarlijkse zomerbarbecue vindt dit jaar plaats op zondag 7 september in de tuin van Kees Bos, persvoorlichter van de CDA-delegatie in het Europees Parlement. Het bestuur nodigt u hiervoor van harte uit en hoopt u in grote getale te mogen ontmoeten. Elk jaar weer blijkt onze barbecue een ideale gelegenheid om in een informele sfeer bij te praten. Kinderen zijn van harte welkom.

Het bestuur is zeer verheugd dat Europarlementariër Annie Schreijer-Pierik bereid is te komen spreken tijdens onze jaarlijkse barbecue. Zij vertelt ons persoonlijk over haar succesvolle verkiezingscampagne, waar we in haar ogen staan met het CDA en over haar plannen in het Europees Parlement de komende jaren.

De kosten voor de barbecue bedragen 25 euro voor CDA-leden en genodigden, graag ter plaatse te voldoen. Voor deelname van kinderen t/m 12 jaar vragen wij een bijdrage van 10 euro.

Met het oog op de organisatie en catering verzoeken wij u uw deelname uiterlijk vrijdag 22 augustus te bevestigen via cdabelgieluxemburg@gmail.com

Ook vorig jaar was de barbecue een zeer geslaagd evenement met een grote opkomst. Echter een (te) groot aantal personen had zich helaas niet van tevoren aangemeld zoals verzocht, hetgeen de organisatie aanzienlijk heeft bemoeilijkt. Het bestuur verzoekt u daarom nogmaals vriendelijk maar uitdrukkelijk u dit jaar van tevoren aan te melden uit respect voor de organisatoren en de overige leden.

De jaarlijkse barbecue zal aanvangen om 16:00 uur. Adres van Kees Bos: Merellaan 30, 3080 Moorsel (Tervuren) (B).   Wij hopen u te mogen begroeten op 7 september!