14 oktober 2014

Save-the-dates: lunchbijeenkomsten Ben Knapen en Sybrand Buma

SAVE-THE-DATES

Beste CDA-leden,

Het bestuur van CDA-afdeling België-Luxemburg kijkt terug op een zeer geslaagde zomerbarbecue met Annie Schreijer-Pierik waar velen van u aanwezig waren.

Wij hebben voor dit najaar twee mooie nieuwe activiteiten gepland die u reeds kunt noteren in uw agenda.

Lunchbijeenkomst met Ben Knapen - 13 november

Donderdag 13 november van 12:30 tot 14:00 uur organiseren wij een lunchbijeenkomst in Brussel met Ben Knapen, tegenwoordig Hoofd van het Brusselse kantoor en vertegenwoordiger bij de EU-instituties van de Europese investeringsbank . Ben Knapen zal over zijn nieuwe werkzaamheden vertellen en ook zijn visie geven op waar wij naar zijn mening staan met het CDA.

Lunchbijeenkomst met Sybrand Buma - 3 december

Onze partijleider Sybrand Buma komt naar Brussel! Het bestuur is verheugd dat een lunchbijeenkomst met Sybrand zal plaatsvinden op woensdag 3 december van 12:30 tot 14:00 uur.

Een meer gedetailleerde uitnodiging inclusief locaties en kosten etc. volgt later.

Aanmelden kan alvast via cdabelgieluxemburg@gmail.com

Hartelijke groet,

Namens het bestuur,