09 juni 2017

Enquête studenten naar rol raadsleden & Omgevingswet

Beste raadslid,

Wij zijn studenten Bestuurs- en Organisatiewetenschap van de Universiteit Utrecht en doen in samenwerking met organisatieadviesbureau Hiemstra & De Vries onderzoek naar raadsleden en hoe zij kijken naar de nieuwe Omgevingswet. De resultaten van dit onderzoek maken inzichtelijk hoe de implementatie van de Omgevingswet beter kan aansluiten bij de bestuurlijke behoefte. U bent benaderd voor dit onderzoek, omdat er verwacht wordt dat deze nieuwe wet grote veranderingen teweegbrengt in de werkzaamheden van uw gemeente en van u als raadslid. De enquête duurt ongeveer tien minuten. Door eerdere technische problemen hebben we helaas last van tijdnood, dus het wordt zeer op prijs gesteld als u de enquête zo spoedig mogelijk zou kunnen invullen.

Voor vragen of opmerkingen kunt u terecht bij ons onderzoekssecretariaat. Bovendien kunt u het uiteindelijke rapport bij ons opvragen. (Naomi Tork:[email protected] en +31 683019378).

Bij voorbaat dank voor uw medewerking!

Met vriendelijke groet,

Anne Zandberg,
Namens de onderzoeksgroep USBO

Volg deze link om naar de enquête te gaan: