22 oktober 2015

CDJA en BSV organiseren diner Netwerk Generatie ’14/’15

Het CDJA en de CDA Bestuurdersvereniging hebben het Netwerk Generatie '14/'15 opgezet. Dit Netwerk heeft enerzijds tot doel om jonge raads- en statenleden op informele wijze met elkaar in contact te brengen. Daarnaast faciliteert het Netwerk samenwerking tussen jonge politici, waarin wordt gefocust op digitale deling van documenten en kennis. Het Netwerk streeft naar de oprichting van provinciale kernen waarbinnen jonge raadsleden elkaar kunnen ontmoeten tijdens activiteiten gericht op de problemen en uitdagingen van je regio.

Graag nodigen we jonge raads- en statenleden van harte uit voor de lancering van het Netwerk Generatie '14/'15 op vrijdag 6 november. Tijdens een driegangendiner zullen verschillende inspirerende sprekers ons meer vertellen over hun ervaringen in de politiek. Ons jongste Tweede Kamerlid Martijn van Helvert zal het Netwerk officieel lanceren. Daarnaast is er natuurlijk voldoende ruimte om elkaar op informele wijze te spreken. Na het diner zal er aansluitend een pre-congres borrel plaatsvinden, waar ook andere CDJA'ers en het CDA Stedennetwerk zullen aansluiten.

Het diner zal plaatsvinden op de vooravond van het congres, vrijdag 6 november, vanaf 18:00 uur. De locatie van de avond is Restaurant Mammoni (Mariaplaats 14, Utrecht). Om deel te nemen aan het diner vragen we een eigen bijdrage van 20 euro - hierover ontvang je meer informatie na aanmelding. Verder is aanmelding via onderstaand formulier vereist.

We hopen jullie allemaal te verwelkomen op vrijdag 6 november in Utrecht. Mocht je nu al goede ideeën hebben voor het Netwerk of voor een provinciale kern in jouw provincie? Laat het ons weten! Uitsluitend jonge raads- en statenleden hebben toegang tot het diner.

Klik hier voor het aanmeldformulier.