31 mei 2018

Nu online: de CDA Bibliotheek

De leden van de CDA Bestuurdersvereniging (BSV) hebben een primeur: ze kunnen als eerste in de nieuwe online CDA Bibliotheek! Het CDA is een partij van de inhoud en de BSV wil vooral inspireren vanuit het christendemocratisch gedachtegoed. Het CDA, de BSV, het Wetenschappelijk Instituut (WI) en CDA-fracties en -bestuurders in het land hebben enorm veel documenten met informatie die andere BSV-leden kunnen helpen. In de CDA Bibliotheek vinden leden bijvoorbeeld moties en schriftelijke vragen van CDA-fracties, die ook in andere gemeenten gebruikt kunnen worden. Verder is het archief van Bestuursforum en Christen Democratische Verkenningen digitaal toegankelijk gemaakt. Maar ook de rapporten en artikelen van het WI zijn te vinden. Deze documenten stelt de BSV nu beschikbaar via het online inlogportaal DIRK. De BSV-leden hebben een e-mail gehad met informatie over het inloggen. De Bibliotheek is te bereiken via https://dirk.cda.nl/.

Vragen over de bibliotheek of het inloggen? Mail naar bsv@cda.nl.