13 oktober 2016

Partijcongres zaterdag 12 november in Veghel

Programma in het kort
Tijdens het ochtendprogramma zijn er deelsessies en workshops waarbij u zelf de handen uit de mouwen moet steken. Tussen de middag is er aandacht voor de lokale campagne. 's Middags vindt het plenaire partijcongres plaats. Met onder meer de speeches van de partijvoorzitter en de lijsttrekker, het bekrachtigen van de kandidatenlijst en het presenteren van de staartlijsten voor de Tweede Kamer Verkiezingen 2017.
De BSV organiseert twee deelsessies en een workshop:
Deelsessie Blok 1: 10.00 - 11.15 Denk mee met het model -verkiezingsprogramma gemeenteraad 2018 - 2022
Deelsessie Blok 2: 11.30 12.45 uur Wat doet de technologische resolutie met ons burgerschap?
Workshop Blok 3 13.00 - 14.00 uur (max. 50 personen) De zichtbare fractie: Actie! Naast gedegen controle en sturing van het gemeentelijk beleid kan een CDA-fractie ook op andere manieren het gedachtegoed en concrete wensen of voorstellen onder de aandacht brengen. Met een zichtbare of ludieke actie kan aandacht verkregen worden voor een inhoudelijk thema als eenzaamheid, groenonderhoud of de aanleg van een weg. We bespreken de mogelijkheden en laten een aantal goede voorbeelden zien. Hoe maak ik het CDA-verhaal tot mijn persoonlijke verhaal? Tijdens deze workshop ontdek je wat de basisprincipes zijn om het CDA-verhaal te vertellen. Je past deze principes direct toe door actief aan de slag te gaan met elementen uit jouw persoonlijke leven. Zo kan je de CDA-boodschap op een authentieke manier in jouw omgeving 'verkondigen'. Voor wie? voor leden en sympathisanten die (potentiële) kiezers willen overtuigen om op 15 maart voor het CDA te stemmen.

Lees hier meer over de deelsessies en workshops

Het congres eindigt met een borrel en een winterbuffet met stamppot.

Aanmelden voor het partijcongres is verplicht en kan t/m woensdag 9 november, 12.00 uur (mits niet volgeboekt). Maak voor aanmelding gebruik van het aanmeldformulier. Via uw eigen aanmeldformulier kunt u ook een introducé aanmelden. Klik hier voor het aanmeldformulier.