05 oktober 2016

Vragen over dualisme? De BSV gaat hier graag mee aan de slag!

Via verschillende kanalen krijgt de Bestuurdersvereniging mee dat het dualistische stelsel - in 2002 ingevoerd op lokaal niveau; in 2003 ingevoerd op provinciaal niveau - nog veel problemen en vragen oproept bij CDA-politici en bestuurders. Zo kunnen de onderlinge verhoudingen tussen bestuur, gemeenteraadsleden en wethouder een bron van spanning en ongemak zijn. De Bestuurdersvereniging wil graag inspelen op de problemen en vragen rondom het dualisme. Op die manier kan de vereniging u van dienst zijn. Hiervoor hebben wij uw input nodig. Wij zijn benieuwd naar de problemen waar u tegenaan loopt, of de vragen die u heeft, rondom het dualistische stelsel. Uit uw mails hopen wij een duidelijk beeld te krijgen van de grootste knelpunten. Hier zal de Bestuurdersvereniging op haar beurt werk van maken.

U kunt uw bijdrage mailen naar [email protected]