Zomer in Nederland
17 april 2014

Handreiking Waterschapsverkiezingen 2015 beschikbaar

In maart 2015 vinden de Waterschapsverkiezingen voor het eerst plaats in het stemhokje! Ter voorbereiding daarvan heeft de CDA-Bestuurdersvereniging een werkgroep ingesteld om een handreiking te maken voor het programma van uw waterschap. Deze werkgroep bestond uit: Adri Bom-Lemstra, Erik van Lith, Wim Stegeman, Hester Tjalma-den Oudsten, Johan Vennevertloo (vz.), Francien van de Ven-van Lee, Koos Verbeek en Barend van Wonderen.

De handreiking heeft niet de pretentie een conceptprogramma te zijn, waarin u alleen de naam van uw waterschap hoeft in te vullen. Daarvoor is de waterwereld veel te divers en verschillen de opgaven per regio. Wel hoopt de werkgroep dat het een handig hulpmiddel is als onderlegger voor een programma dat aansluit bij de specifieke situatie van uw eigen waterschap.

Meer informatie? [email protected]