Ledenblad van de CDA Bestuurdersvereniging

Alle leden ontvangen vijf keer per jaar het blad Bestuursforum. CDA-politici beschrijven hierin hoe zij de christendemocratische beginselen toepassen in de praktijk. Het blad vormt al jaren een discussiepodium voor lokale en provinciale CDA-politici en geeft daarnaast regelmatig aandacht aan politieke vaardigheden.

Leden kunnen het blad digitaal lezen in de Online CDA Bibliotheek.

Abonnement

Bent u geïnteresseerd in Bestuursforum, maar bent u geen lid van de CDA Bestuurdersvereniging? Word dan buitengewoon lid of neem alleen een abonnement op Bestuursforum. U ontvangt in beide gevallen Bestuursforum dan 5 keer per jaar. Het is ook mogelijk eerst vrijblijvend een gratis proefnummer te ontvangen, door een e-mail te sturen naar: [email protected] of te bellen met 070-3424892.

Een buitengewoon lidmaatschap van de CDA Bestuurdersvereniging kost 75,50 euro per jaar. Enkel een abonnement op Bestuursforum bedraagt 32,50 euro per jaar.

Heleen Keur | redactievoorzitter en wethouder te Den Helder
Rob van Woudenberg | fractievoorzitter Delft
Wim Zwanenburg | lid algemeen bestuur Waterschap Amstel, Gooi en Vecht
Annemie Craenmehr - Hesen | raadslid Horst aan de Maas
Barend Tensen | redacteur en fractievoorzitter Katwijk
Harm-Jan van Schaik | burgemeester Harderwijk
Jan Dirk van der Borg | adviseur namens de BSV
Ymkje van 't Riet | eindredacteur

CDA Bestuursforum
2500 GL 's-Gravenhage

Abonnement

Bent u geïnteresseerd in Bestuursforum, maar bent u geen lid van de CDA Bestuurdersvereniging? Word dan buitengewoon lid of neem alleen een abonnement op Bestuursforum. U ontvangt in beide gevallen Bestuursforum dan 8 keer per jaar. Het is ook mogelijk eerst vrijblijvend een gratis proefnummer te ontvangen, door een e-mail te sturen naar: [email protected] of te bellen met 070-3424892.

Een buitengewoon lidmaatschap van de CDA Bestuurdersvereniging kost 59,50 euro per jaar. Enkel een abonnement op Bestuursforum bedraagt 32,50 euro per jaar.

Adverteren

Snel alle CDA-politici bereiken in één keer? Dat kan via een advertentie in Bestuursforum! Het gaat onder meer om alle wethouders, gedeputeerden, raads- en Statenleden en burgemeesters van CDA-huize en heeft daarmee een oplage van 2600 ex.

Meer informatie of het aanvragen van een nummer kunt u contact opnemen met Ymkje van 't Riet op 070 3424893 of [email protected].