Op 23 november 2015 vond een CDA Business Club-bijeenkomst plaats met CDA-leider Sybrand Buma en opiniepeiler Maurice de Hond bij de Raad van State en bij kunsthandel Hoogsteder&Hoogsteder in Den Haag.

De CDA Business Club was 's middags te gast bij de Raad van State, gevestigd in Paleis Kneuterdijk. De leden werden ontvangen door Raad van State-lid Hans Borstlap en kregen een rondleiding door het oude paleis, waar onder meer Koning Willem II en Anna Paulowna hebben gewoond. 's Avonds werden ze ontvangen bij kunsthandel Hoogsteder & Hoogsteder, waar directeur-eigenaar en CDA Business Club-lid Willem Jan Hoogsteder vertelde over de wereld van de kunsthandel.

Sprekers van de avond waren CDA-leider Sybrand Buma en opiniepeiler Maurice de Hond. Het onderwerp van de avond was de politieke actualiteit, de trends in de peilingen en de verklaringen daarvoor. Het vluchtelingenvraagstuk en de groei van de PVV in de peilingen kwam daarbij uitgebreid aan bod.

16.00   ontvangst Raad van State
16.15   welkomstwoord Hans Borstlap