22 juni 2018

Bijeenkomst met staatssecretaris Mona Keijzer

Op vrijdag 22 juni waren de leden van de CDA Businessclub aanwezig bij de conferentie:

CDA-Europaconferentie  "Aftellen naar Brexit. Zijn we er klaar voor?

Sprekers waren o.a.:Michel Barnier, hoofdonderhandelaar voor de Brexit vanuit de Europese Commissie, Mona Keijzer, staatssecretaris Economische Zaken en Mairead McGuinness, Vice-voorzitter van het Europees Parlement, EVP Ierland. De bijeenkomst vond plaats in het Inntel Hotel, Leuvehaven 80 te Rotterdam.

Speciaal voor de leden van de CDA Business Club organiseerden we aansluitend een diner met gastspreker Mona Keijzer, staatssecretaris Economische Zaken.

Mona Keijzer, staatssecretaris Economische ZakenOver Mona Keijzer:Mona Keijzer (1968) is sinds oktober 2017 staatssecretaris Economische Zaken. Zij was van 2012-2017 lid van de Tweede Kamer met onder andere de portefeuilles integratie, asiel en zorg. Ook is zij wethouder geweest in Waterland en Purmerend. Na haar studie werkte ze op verschillende niveaus bij de overheid en in de advocatuur.