Impressies

In de aanloop naar de Europese Verkiezingen van mei 2019 zijn de CDA-leden met elkaar in gesprek gegaan over Europa tijdens ´Europa Specials´.

Bij de bijeenkomsten werden nieuwe ideeën uitgewisseld, waren er interessante sprekers, was er een Europa quiz, en kon het publiek actief meedenken door een goede Q&A. Het doel van de Europa Specials was om uw input te ontvangen voor het Europees verkiezingsprogramma.

De Europa Specials hebben inmiddels ook Europese bekendheid gekregen. Op de website van het Europees Committee van de Regio´s staan alle Europa Specials op een rij. De Specials hebben aansluiting gevonden bij de EPP Local Dialogues, bijeenkomsten in heel Europa waar wordt gesproken over de toekomst van Europa en waar input wordt opgehaald voor het Europees verkiezingsprogramma.

Hieronder vindt u sfeer impressies van hoe de Europa Specials zijn geweest.

Samenvatting Europa Specials

Impressie Gelderland