14 september 2013

Winnen in de Steden?! Focus aanbrengen richting maart 2014! Kom op 1 november naar Leeuwarden! Meld je hier aan:

Op 1 november zal de 9e Stedenbijeenkomst plaatsvinden in Leeuwarden, op de vooravond van het landelijk CDA Partijcongres - en midden in de campagne voor herindelingsverkiezingen in Fryslân. De bijeenkomst zal uiteraard in z'n geheel in het teken staan van de gemeenteraadsverkiezingen van 2014, in het bijzonder de gemeenschappelijke focus die we daarin als steden willen aanbrengen.

Wanneer: De bijeenkomst van het Stedelijk Netwerk op vrijdag 1 november zal ditmaal niet plaatsvinden op het bekende tijdstip (16-20h), maar van 18.00-22h.

Waar: In het Oranjehotel, Stationsweg 4 te Leeuwarden, tegenover Leeuwarden CS.

Wat (Programma) Tussen 18.00h-18.45h zullen we een lichte maaltijd aanbieden. Na afloop van het programma organiseert CDA Fryslân nabij het Oranjehotel een borrel voor alle CDA'ers die dan (al) in Leeuwarden zijn.

18.45-18.55h: Opening, door CDA voorzitter Ruth Peetoom

18.55-19.15h: Visie op winnen in de stad: welke ambities? Door Karsten Klein (lijsttrekker CDA Den Haag) en Thea Koster (lijsttrekker CDA Leeuwarden)

19.15-20.15h: Van visie en ambities naar strategie en de werkelijkheid van stedelijke kiezers: het Grote Stedelijke Kiezersonderzoek naar onder meer: issues/standpunten (waar wint het CDA mee); doelgroepen (welke kiezers precies) en hoe maak je een campagne bij doelgroepen effectief (welke middelenmix bijvoorbeeld), door Hans Janssen e.a.

20.15-20.30h: Koffiebreak (mogelijk met sidekick)

20.30-21.15h: Breakout-sessies: werken aan focus in standpunten & campagneaanpak

21.15-21.35h: Conclusies: Stedelijk 3-5 Puntenplan en nog meer...., door Alwin de Jong

21.35-22.00h: CDA politiek leider Sybrand Buma en inzet tbv steden

22.00-01.00h: Borrel i.s.m. CDA Leeuwarden

Aanmelding: U kunt zich aanmelden via het bekende aanmeldingsformulier op DEZE PAGINA

(Aansluitend) Congres op zaterdag 2 november: Voor meer informatie en aanmelding inzake het partijcongres van 2 november kunt u HIER terecht.

Overnachten? Op voornoemde partijcongrespagina worden ook een aantal hotels aanbevolen waar u kunt overnachten in Leeuwarden. Graag overnachten tegen een lager tarief? Dan adviseren wij de volgende opties (klikken op de opties voor doorlinken):

- Hotel Het Anker

- Bastion Hotel

- Slapen op een schip (in de grachten van Leeuwarden)