21 oktober 2015

CDAV steunt vrouwen voor DB functies CDA

Op het Partijcongres van zaterdag 7 november vindt de verkiezing plaats van de nieuwe leden voor het Dagelijks Bestuur en het Partijbestuur van het CDA.

In de vacature van het DB-lid Communicatie & Marketing wordt Rianne Donders (Roermond) voorgedragen. Zij is tevens kandidaat vice-voorzitter.

Voor de vacature van het DB-lid HRM is één van de kandidaten Dienke Dekker (Wassenaar).

Het CDAV ziet in het bestuur van het CDA graag een verdeling die een afspiegeling is van de samenleving.  Meer vrouwen binnen het bestuur draagt bij aan de diversiteit in de top van het CDA en levert rolmodellen op voor talentvolle jonge vrouwen die ambities hebben in de politiek. Bovendien levert een divers samengesteld team meer kwaliteit en heeft daarnaast meer draagvlak.

Het CDAV roept dan ook alle CDA vrouwen op gebruik te maken van hun stemrecht en te stemmen op bovengenoemde kandidaten tijdens het partijcongres van 7 november 2015.

Voor meer informatie over de kandidaten zie: