11 juni 2019

Ledendag CDAV 22 juni 2019

WOMEN TALK: Economische Zelfstandigheid van de Vrouw, met Willemien Koning, Esther Mollema en Jolanda Holwerda! Patricia Wouda is onze moderator.

+ ALV CDAV met afscheid van Josine Westerbeek en Elma Petter en kennismaking met nieuw bestuur CDAV

Met veel plezier nodigen wij u uit voor onze ledendag 2019.

Deze dag is om u te informeren, te inspireren, elkaar te ontmoeten en te netwerken. Voor CDA en CDAV leden is deze dag gratis. Ook introducees zijn van harte welkom!

Voor deze dag hebben wij een mooie sfeervolle locatie in afgehuurd in Amersfoort: Dutchbiz (De Genestetlaan 7-9, Amersfoort). Deze locatie is goed bereikbaar met het openbaar vervoer en per auto.

Programma:

- 9.30/10.00 Inloop en ontvangst

- 10.00/10.45 ALV CDAV Tijdens de Algemene Ledenvergadering worden behandeld de jaarrekening en het jaarverslag over 2018 en wordt afscheid genomen van Josine Westerbeek (voorzitter) en Elma Petter (vice voorzitter en bestuurslid). Tevens wordt Marlies Welschen voordragen als nieuwe voorzitter van het CDAV, Jeltje Vliegenthart als secretaris, Lesley Hilten en Yvonne Brabander als bestuurslid. Tegenkandidaten voor de functie van voorzitter, kunnen zich vóór 21 juni 2019 per mail melden bij het bestuur van het CDAV (cdav@cda.nl).

- 11.00/12.45 Women Talk: Economische Zelfstandigheid van de vrouw Wij hebben Willemien Koning, Esther Mollema en Jolanda Holwerda bereid gevonden om hun visie over 'Economsiche zelfstandigheid van de vrouw' met ons te delen.

- 12.45/13.00 Afsluiting

- 13.00/14.00 Lunch Parallel aan het programma wordt gezorgd voor opvang van kinderen in de leeftijd van 4-8 jaar (onderbouw basisschool). Als u meer informatie hierover wenst, kunt u contact opnemen met Corien van der Weegen per mail: cdav@cda.nl.

Vanwege de catering willen wij u verzoeken om u aan te melden voor deze dag door een mail te sturen naar cdav@cda.nl. Wilt u dat doen voor 15 juni aanstaande? Ook kunt u in deze mail aangeven of u gebruik wenst te maken van de lunch, kinderopvang ;-)) en in aanmerking wilt komen voor een wildcard tijdens de discussie!

Tot slot: Onder alle aanwezigen verloten wij flessen natuurazijn van Miracle, op de markt gebracht door de Female Cancer Foundation.

Graag tot 22 juni 2019!!

Namens het CDAV, Josine Westerbeek, voorzitter