29 januari 2022

Onlinebijeenkomst Good governance dialoog: van winst naar waarde

Uitnodiging 3 februari 2022
Good governance dialoog: van winst naar waarde

Stichting Lof organiseert op donderdagavond 3 februari 2022 samen met het Kadaster een online good governance dialoog over financiële duurzaamheid in de boardroom met als thema: 'van winst naar waarde'. Dit keer online vanuit de studio in Apeldoorn. Het programma duurt van 19:30 tot 21:00 uur.

Onze redacteur Renate Tromp gaat in gesprek met Marjolein Jansen, bestuursvoorzitter van het Kadaster over waarom duurzaamheid een belangrijke plek verdient op de bestuursagenda. Niet langer als greenwashing maar als overlevingsstrategie voor elke organisatie. Ook zullen we ingaan op de vraag welke keuzes en dilemma's dit met zich meebrengt en wat dit van jou vraagt als leider

De avond wordt begeleid door Nicolette Loonen, oprichter van Tosca, en Jolanda Holwerda, oprichter van het platform Lof. Zij zullen  een prikkelend voorproefje geven van de speciale editie van Lof magazine door in gesprek te gaan met een aantal toonaangevende gasten aan tafel over de rol van geld en vrouwen in onze maatschappij.

Het belooft een inspirerende avond te worden waar we je als lid van de Lof community graag voor uitnodigen.

We kijken er samen met het Kadaster naar uit om je online te ontmoeten.

Hartelijke groet,

Jolanda Holwerda                                                                                                           Marjolein Jansen
Lof Founder                                                                                                                    Lid raad van bestuur Kadaster