24 oktober 2018

2 november: Walk en Talkdiner Groningen

Het CDJA en de Dertigers slaan de handen in één om CDA Groningen te ondersteunen en voor jou een leuke avond te organiseren. Op vrijdagavond 2 november organiseren wij op de vooravond van het congres een Walk & Talk diner in “News café Groningen”, Waagplein 5 in Groningen.

Voor 35 euro krijg je verschillende gerechten en vier drankjes tijdens een walking diner. Extra drankjes tijdens het diner of de borrel kan gewoon op eigen kosten. Na het diner (rond 21:30 uur) ontpopt de ruimte tot een gezellige disco waar iedereen kan aanschuiven.

Je bent vanaf 18:30 uur welkom voor de vrijmibo. Rond 19:00 uur beginnen we met de sprekers. Tijdens de avond willen we jonge politici vanuit verschillende provincies tot aan Europa het woord geven. Zij geven antwoord op waarom zij in de politiek zitten en wat zij voor jongeren/dertigers kunnen betekenen. Waarschijnlijk komen ook nog enkele kabinetsleden langs.

Na de zes gangen, kan je de rest van de avond nog los gaan op de dansvloer.

meld je aan via de website