31 mei 2017

CDA geeft steun aan Ondernemingsfabrieken

Tijdens de vergadering van Provinciale Staten van 31 mei heeft de CDA fractie haar waardering uitgesproken voor de zogenaamde Ondernemingsfabrieken in Drenthe. Hierdoor kunnen jonge, startende ondernemers in de regio Assen, Emmen en Hoogeveen rekenen op financiële en organisatorische steun vanuit de gemeenten, de Kamer van Koophandel, onderwijsinstellingen, de provincie en andere samenwerkingspartners.

Het in 2013 ingezette beeld mag voor het CDA volgens CDA-Statenlid Bart van Dekken niet alleen worden voortgezet, maar past in de ambitie om juist de regionale economie in Drenthe met dit soort innovatie te versterken. "Een goede zaak en het past in de borging van nieuwe mogelijkheden, die we als CDA juist voor het MKB en ZZP-ers in Drenthe zo nodig vinden",  zei woordvoerder Bart van Dekken.