17 april 2019

CDA-lijstrekker Europarlementariër Esther de Lange bezoekt Drenthe

23 Mei aanstaande zijn de verkiezingen voor het Europees Parlement. CDA-lijsttrekker Esther de Lange bezoekt in dat kader dinsdag 23 april het bedrijf Bekaert Heating te Assen. Bekaert Heating heeft onlangs een brander ontwikkeld voor cv-ketels die voor 100 procent op waterstof brandt. Het CDA vindt het belangrijk dat nieuwe technologieën bedacht en ontwikkeld worden in Europa, dan leveren ze hier ook banen op.

Esther de Lange is zeer enthousiast over de vinding van Bekaert Heating. “Het bedrijf laat zien dat we hier in Europa in staat zijn om nieuwe technologieën te ontwikkelen die een impuls opleveren voor zowel de energietransitie als de arbeidsmarkt. Ik ben erg nieuwsgierig geworden en kijk uit naar het werkbezoek in Assen”.

Het werkbezoek aan Bekaert Heating (J.C. van Markenstraat 22, Assen) op dinsdag 23 april is voor CDA-leden en andere geïnteresseerden. Inloop is vanaf 16.15 uur, start 16.30 uur en eindtijd rond 18.30 uur. Aanmelden voor de bijeenkomst via [email protected]