07 september 2018

Henk Jumelet beschikbaar voor tweede termijn

De politieke partijen in Drenthe zijn zich aan het voorbereiden op de verkiezingen van Provinciale Staten op 20 maart 2019. CDA-Gedeputeerde Henk Jumelet kreeg van de media de vraag of hij bij de komende verkiezingen beschikbaar is en het antwoord is ‘ja’.

Henk Jumelet zegt dat hij graag de komende Provinciale Statenverkiezingen de kar weer wil trekken voor het CDA. In 2015 begon hij aan zijn eerste termijn: “Met energie en hart voor Drenthe wil ik me graag nog weer vier jaar inzetten. We hebben de afgelopen jaren samen met partners veel bereikt op het gebied van onder andere landbouw en natuur, maar ook zijn er kilometers breedband aangelegd. Er is nog veel te doen in en voor Drenthe. Ik draag daar graag de komende jaren opnieuw een steentje aan bij.”

Henk Jumelet woont op Erica en heeft op dit moment in portefeuille: landbouw, natuur, sport en welzijn, bestuurlijke verhoudingen, toezicht gemeentefinanciën, handhaving en informatisering en automatisering. Het bestuur van CDA-Drenthe neemt deze maand een besluit over de lijsttrekker en de kandidatenlijst voor de komende Statenverkiezingen.