25 maart 2019

Kiezers bedankt

Beste CDA-ers en CDA-stemmers,

De verkiezingen voor Provinciale Staten en Waterschappen zijn achter de rug en de kiezer heeft gesproken. In Drenthe hebben veel mensen hun stem aan het CDA gegeven en daar ben ik hen dankbaar voor. Dat vertrouwen in het CDA zal de gekozen kandidaten energie geven in de nieuwe Statenperiode. In de komende weken zullen de onderhandelingen plaatsvinden om te komen tot een nieuw college van Provinciale Staten en we zullen er van alles aan doen om onze stem en uw stem daarin te laten horen. Ik wil alle mensen, die ons hebben geholpen in de verkiezingscampagne en ons hebben gesteund om tot dit resultaat te komen, van harte bedanken.

De CDA-Statenfractie ziet er na de verkiezingen als volgt uit:
Henk Jumelet, Erica
Bart van Dekken, Zuidwolde
Ceciel Mentink, Gieterveen
Siemen Vegter, Assen
Eline Vedder, Ruinerwold

In de vergadering van Provinciale Staten op 27 maart a.s. zal afscheid worden genomen van de vertrekkende Statenleden. De volgende dag zal tijdens de vergadering van Provinciale Staten de installatie plaatsvinden van de nieuwgekozen Statenleden.

Henk Jumelet, lijsttrekker CDA