Meer over het CDJA Drenthe

Jong, energiek en christendemocratisch, dat is het CDJA Drenthe. Het CDJA Drenthe is de provinciale afdeling voor jonge CDA-leden tot 31 jaar. Jaarlijks organiseren we een aantal activiteiten waarin party en politics centraal staat. Jongeren maken laagdrempelig kennis met de lokale en provinciale politiek en gaan met elkaar in gesprek over onderwerpen die jongeren raken: van de leefbaarheid van onze dorpen tot de studiefinanciering, van agrarisch beleid tot het vertrouwen in de politiek. Dit doen we vergezeld met een hapje en een drankje. Het is niet alleen politics, maar party en politics.

Politiek voeren we niet alleen in eigen gelederen, maar juist ook daarbuiten. We zijn de luis in de pels van het CDA Drenthe. CDA Drenthe heeft namelijk een krachtig jongerengeluid nodig, zodat ook Drentse jongeren, uit onze steden of uit onze dorpen, praktisch of theoretisch opgeleid, religieus of niet religieus, zich thuis voelen bij het CDA. We geven dan ook gevraagd en ongevraagd het CDA, zowel besturen als fracties, advies.
Wil je meer weten over het CDJA Drenthe? Neem dan contact met ons op via [email protected]

Functie Naam Contact
Voorzitter Casper van den Berg [email protected]