23 maart 2017

CDA Assen dankt de CDA-kiezers

De verkiezingen voor de Tweede Kamer zijn voor CDA een groot succes geworden. Met de mooie stijging van het aantal zetels in de Tweede Kamer beloonden de kiezers onze goede ideeën, onze integere houding en onze aanpak voor een land dat we door willen geven.

Op dit moment worden de kabinetsonderhandelingen in Den Haag gevoerd. CDA zal zeker deel uitmaken van de coalitie en daarmee haar verantwoordelijkheid nemen voor een goed bestuur van ons land.

Wij danken onze kiezers. Voor hun stem en het vertrouwen dat we daarmee krijgen.

Ook in Assen is namelijk het aantal stemmen op het CDA enorm gegroeid ten opzichte van 2012. Met nog een jaar te gaan naar de Gemeenteraadsverkiezingen is dat een geweldig signaal om ook het stadsbestuur van Assen te gaan veranderen. De tijd van een terugtrekkende overheid is voorbij. Samen Assen, het CDA-thema uit 2014 is nog steeds actueel.

U komt ons overal tegen. Graag gaan wij met u in gesprek over een nieuw stadsbestuur. Zodat we ook in Assen een leefomgeving maken die we door willen en kunnen geven.

Eddy de Korte

Fractievoorzitter CDA Assen