18 mei 2017

Een inspirerende Algemene Leden Vergadering (ALV) van CDA Assen.

Op dinsdagavond 16 mei 2017 heeft de Algemene Leden Vergadering (ALV) van CDA Assen plaatsgevonden.

Op de agenda stond onder andere het bijpraten van de leden over de meest actuele onderwerpen in de Gemeenteraad en in de Staten van Drenthe. Over de binnenstadvisie, over de ijsbaanplannen, over het Factory Outlet Centrum en ook over Groningen Airport Eelde, over de samenwerking in de Raad- en Statenfracties en tussen die fracties. Er werd veel informatie gegeven over de stand van zaken in de genoemde onderwerpen en over de aanpak van de beide fracties. Daarnaast werden veel goede vragen gesteld en beantwoord.

Het tweede gedeelte van de vergadering was ingeruimd voor het concept verkiezingsprogramma. De leden maakten in even interessante als enthousiaste discussies van de gelegenheid gebruik hun inbreng in dat programma te geven. Opvallend was de positieve sfeer van die discussies. CDA Assen kijkt nadrukkelijk vooruit. Er kwamen veel waardevolle opmerkingen en aanvullingen, waardoor wij gezamenlijk tot een prima verkiezingsprogramma zullen gaan komen.

Van de gelegenheid werd gebruik gemaakt om de leden van CDA Assen die de ALV niet frequent bezoeken uit te nodigen dit toch wel te gaan doen.

Het bestuur zal zorgen voor een actieve benadering van de leden.

Graag tot een volgende keer.