11 september 2021

CDA Borger-Odoorn organiseert 2e CDA100 bijeenkomst

Meepraten CDA 100
Fractievoorzitter Ankie Huijing: ‘’Onze lokale fractieleden gaan graag in gesprek over de vraagstukken en de portemonnee van gemeente Borger-Odoorn. We zijn wel nieuwsgierig waar volgens onze leden en inwoners het gemeenschapsgeld aan mag worden besteed? We spelen het begrotingsspel. Ook blikken we even terug naar de resultaten van de huidige raadsperiode. Voor het verkiezingsprogramma 2022-2026 zijn de voorbereidingen al even in volle gang. Nu willen we graag toetsen of we de juiste onderwerpen laten tellen.’’

Welkom bij CDA 100
Leden, Inwoners en maatschappelijk betrokkenen zijn welkom bij onze CDA100 op zaterdag 18 september 2021. We starten om 10.00 uur (inloop vanaf 9.45 uur) in het gemeentehuis te Exloo. De bijeenkomst duurt tot maximaal 12.00 uur. Vanwege de coronamaatregelen kunnen we niet onbeperkt deelnemers toe laten. Daarom vragen we u zich aan te melden bij onze fractiesecretaris Margreet Wegman via e-mail naar [email protected]

p.s. emailadres vorige week was niet volledig. Al aangemeld? Graag nog even een nieuw berichtje.