05 april 2012

Martijn Reinders uit Meppel kandidaat voorzitter van CDA Drenthe

Het dagelijks bestuur van CDA Drenthe draagt Martijn Reinders uit Meppel voor als de nieuwe voorzitter van CDA Drenthe. De huidige voorzitter Tjitte de Jong neemt na drie jaar afscheid. Tijdens de Algemene Ledenvergadering op 23 april a.s. kunnen leden stemmen over de voordracht van Martijn.
Martijn Reinders (27) woont in Meppel, is getrouwd met Marieke en heeft een zoontje Ruben. Martijn is geboren in de gemeente Hoogeveen en bezocht daar het Roelof van Echtencollege. Daarna studeerde hij Bedrijfskunde aan de Rijksuniversiteit van Groningen. Hij is als inkoopmanager werkzaam bij FrieslandCampina in Amersfoort. Martijn is al een reeks van jaren actief binnen het CDA. Momenteel is hij duo-raadslid voor het CDA in de gemeenteraad van Meppel, daarvoor was hij ondermeer ondersteunend aan de Drentse CDA-Statenfractie en fractie-adviseur voor de CDA-gemeenteraadsfractie in Emmen. Ook was hij voorzitter van de afdeling Hoogeveen van het CDJA.
De Algemene ledenvergadering wordt gehouden op 23 april 2012 in CR De Molenhoeve, Echtenseweg 15 te Echten (A28 afslag Echten). De bijeenkomst begint om 19.30 uur