28 maart 2012

OPROEP AAN DE LEDEN VAN CDA COEVORDEN

Zoals bij elke vereniging zijn er ook bij het CDA mensen nodig om mee te helpen in het goed laten verlopen van alle activiteiten van de vereniging. Het zijn ten slotte ook de leden en dus, uzelf, die samen de vereniging vormen. En zoals bij elke vereniging zijn er bestuurders, uitvoerders van de taken en belangstellenden.
We zijn met een heleboel mensen lid van de politieke vereniging CDA Coevorden. We zijn lid omdat we een overtuiging en politieke visie hebben en die willen laten uitkomen in de gemeente, onze directe omgeving en in het land. Om dit te doen bent u nodig om mee te doen en een deel van uw tijd beschikbaar te stellen bij het besturen, uitvoeren, mee discussiëren en koers bepalen of waar nodig af en toe gewoon mee te helpen. Niet iedereen wil raadslid, fractiesteun lid, bestuurslid of campagne lid zijn, maar een heleboel van ons kunnen een bijdrage leveren bij ieder van deze groepen en ook in de discussie tijdens vergaderingen. Het zal er de komende maanden op aan komen wat de koers van onze partij zal worden en hoe we daarmee weer een goede uitgangspositie in de landelijke en lokale politiek zullen krijgen.
Daarom de oproep aan u om een deel van uw tijd beschikbaar te stellen en mee te bouwen aan de toekomst van het CDA en daarmee ook aan uw eigen toekomst en die van uw kinderen/kleinkinderen en medeburgers.
Onderstaand vindt u namen van mede CDA’ers die al meedoen in verschillende functies. Om meer te weten te komen over de verschillende functies waar we u nodig hebben kunt u contact met ze opnemen; aarzel niet, benader ze voor verdere informatie:
Gemeenteraadsfractie : Jeroen Huizing 0591-362678
Bestuur : Jan Dubbelhuis 0591 377373