08 juli 2015

Werkbezoek aan Haverkort

Op woensdag 3 juni j.l. heeft de fractie en een afvaardiging van het bestuur een werkbezoek gebracht aan Haverkort Interieurs in Steenwijksmoer.
Haverkort is opgericht in 1935 en is sindsdien uitgegroeid van een manufacturen zaak tot een toonaangevende meubelzaak in onze regio met een vloeroppervlakte van 10.000 vierkante meter.
Haverkort is een echt familiebedrijf dat overgegaan is van vader op zoon en waar de volgende generatie inmiddels ook al aan het bedrijf verbonden is. Ze hebben een sterke binding met Steenwijksmoer, de landelijke, rustieke uitstraling van het dorp past precies bij de filosofie van het bedrijf. Door de niet aflatende inzet van de heer Haverkort en zijn medewerkers en het tijdig inspelen op ontwikkelingen en trends is dit bedrijf uitgegroeid tot een van de grotere zaken in deze regio met een landelijke uitstraling. Dit soort ondernemers zorgen er ook voor dat Coevorden en met name Steenwijksmoer op de kaart gezet worden en ze versterken daarmee de economie in onze gemeente.
Ook voor de toekomst heeft Haverkort nog voldoende plannen en idee├źn zodat de continu├»teit van het bedrijf gewaarborgd wordt.
Wij wensen hem en zijn team hierbij alle succes.

Gerard Wessel
fractielid