29 november 2021

CDA leden stellen de kandidaten lijst voor de gemeenteraadsverkiezingen 2022 vast

Met trots maakt CDA Emmen de kieslijst voor de gemeenteraadsverkiezingen van 2022 bekend! Een lijst met bekende vertrouwde gezichten en (jong) nieuw talent.

Op de algemene ledenvergadering, die digitaal plaats heeft gevonden op maandag 22 november j.l., hebben de kandidaten zich nader voorgesteld aan de leden.  Tijdens de ledenvergadering werd Robert Kleine vol overtuiging en met digitaal applaus tot lijsttrekker gekozen. Met deze lijst kiezen de leden voor een combinatie van ervaring en vernieuwing. Met deze lijst ziet het CDA in het volste vertrouwen de gemeenteraadsverkiezingen van maart 2022 tegemoet.

De lijst met kandidaten is divers, met nieuwe aanwas, die allemaal weer een verschillende achtergrond hebben. Met een gemeenschappelijke deler, hart voor onze gemeente en haar inwoners.

Vol vertrouwen gaat dit team onder aanvoering van lijsttrekker Robert Kleine aan de slag om weer toe te werken naar nieuwe successen. De partij zet hierbij in op groei en hoopt daarmee op de steun van de kiezer

Lijsttrekker Robert Kleine: “met deze mooie mix aan kandidaten gaan we vanuit de inhoud en vanuit fatsoen werken aan een nog beter Emmen. Lokale thema’s als wonen, veiligheid en noaberschap zijn daarbij leidend want:

Leven, wonen, werken en thuiskomen doe je hier….. in de gemeente Emmen"