portret Robert Kleine,  Emmen
27 oktober 2021

Robert Kleine voorgedragen als CDA-lijsttrekker gemeenteraadsverkiezingen 2022

Het afdelingsbestuur van het CDA Emmen draagt Robert Kleine voor als lijsttrekker voor het CDA Emmen voor de gemeenteraadsverkiezingen van 2022. Daarmee neemt het bestuur het advies van de kandidatenadviescommissie eenstemmig over. De Algemene Ledenvergadering wordt gevraagd dit tijdens de ALV van 22 november te bekrachtigen.

Over Robert Kleine

Robert Kleine is inmiddels geen onbekende meer in de politiek van Emmen.  De afgelopen 4,5  jaar heeft hij deze functie met verve voor het CDA vervuld. Op vele onderdelen van zijn uitgebreide portefeuille (Jeugd / Onderwijs /Welzijn en maatschappelijke opvang/ Recreatie en Toerisme/ Kunst en Cultuur en Land- en tuinbouw) heeft hij opmerkelijke resultaten behaald. Niet onbelangrijk daarbij waren (en zijn) zijn goede contacten met veel mensen in Den Haag o.a. door zijn voorzitterschap van CDA-Drenthe. Nuchter als hij is weet hij dat het altijd nog beter kan en wil die taak graag de komende 4 jaar gaan uitvoeren.

Motivatie bestuur

De afgelopen periode heeft Robert Kleine zich nog verder ontwikkeld tot een échte CDA-volksvertegenwoordiger. Zijn gevoel voor wat leeft in Emmen, zijn goed ontwikkelde netwerk in de hele gemeente, in de provincie en in het land, en zijn nuchtere communicatieve vaardigheden (niet moeilijker maken dan het is) maken Robert tot een verbindende lijsttrekker. Robert Kleine is wat het CDA- bestuur Emmen betreft de ideale lijsttrekker voor de verkiezingen van 2022.