12 februari 2019

22 februari: Buma in Hoogeveen

Buma in Hoogeveen op 22 februari 2019

Op vrijdag 22 februari komt Sybrand Buma op bezoek in Drenthe. Van 15.30 tot 17.30 is hij in de Tamboer te Hoogeveen. Hij zal daar worden voorgelicht over de plannen die Hoogeveen heeft met waterstof als alternatief voor aardgas. Buma die zich steeds heeft uitgesproken voor een betaalbare energietransitie is zeer geïnteresseerd in de plannen die in Hoogeveen gerealiseerd gaan worden door o.a. NAM, Rendo en gemeente Hoogeveen.

Hij zal kort ingaan op de politieke actualiteit en natuurlijk is er ruimte om vragen aan hem te stellen.

De bijeenkomst is van 15.30 tot 17.30 in de Foyer van de Tamboer. Aanmelden of entree betalen hoeft niet. Bezoekers wordt gevraagd om met een vrijwillige gift deze bijeenkomst mogelijk te maken.

Sybrand Buma zal om 18.00 aanschuiven bij een bijeenkomst in Witteveen. Een dorp dat vorig jaar de dorpsvernieuwingsprijs heeft gewonnen. Buma wordt in onze regio dus geïnformeerd over uniek en betaalbaar verduurzamen en sociale innovatie. Activiteiten waar Drenthe trots op is.

Theater De Tamboer

Hoofdstraat 17, Hoogeveen