27 januari 2018

Agnes Mulder opent CDA-winkel

De nieuwe CDA-winkel in Hoogeveen is geopend. In de winkel zullen verschillende bijeenkomsten worden georganiseerd, maar kunnen mensen ook drie dagen per week gewoon binnen lopen.

Tweede Kamerlid Agnes Mulder kwam zaterdag naar Hoogeveen om de nieuwe CDA-winkel in Hoogeveen feestelijk te openen. Na het doorknippen van het lint kon er voor het eerst binnen gekeken worden. En veel mensen kwamen dat even doen, al snel was het druk. In de kinderhoek werd gekleurd. In de huiskamer werd gepraat en snert gegeten. En in de grote zaal draaide een presentatie over het CDA in Hoogeveen.

In gesprek over de Hoogeveense samenleving

De winkel zit midden op de Hoofdstraat, op nummer 107, dichtbij de Hoofdstraatkerk. Het CDA voert campagne onder de slogan ‘Samen thuis in Hoogeveen’ en in de winkel wil de partij dan ook in gesprek met mensen over de Hoogeveense samenleving. Iedereen is daarvoor van harte welkom. De winkel zal iedere donderdagochtend, vrijdagmiddag en zaterdag geopend zijn. Daarnaast zullen er volop activiteiten worden georganiseerd. Zo is er op 30 januari een avond met de titel ‘Mijn kind online’. Op 7 februari wordt er een informatieavond over natuurbegraafplaatsen gehouden. Op 12 februari is er een grote ondernemersavond en op 12 maart een avond over het Hoogeveense onderwijs.

Online meepraten

Meepraten over de Hoogeveense samenleving hoeft natuurlijk niet perse in de winkel. Ook online kunnen mensen laten weten wat zij van de gemeente vinden, wat er goed gaat en wat beter kan. Het CDA heeft daarvoor de hashtag #SamenthuisinHGV gelanceerd en die mag uiteraard door iedereen gebruikt worden.