23 april 2021

Inwonerpeiling CDA Hoogeveen

KLIK HIER OM NAAR DE VRAGENLIJST TE GAAN!

Inwonerpeiling CDA Hoogeveen

De Tweede Kamerverkiezingen liggen al weer een poosje achter ons en over een jaar zijn er alweer nieuwe verkiezingen. Dan kunt u kiezen hoe de gemeenteraad eruit moet zien en hoe de gemeente aangestuurd en gecontroleerd moet worden. In voorbereiding op de gemeenteraadsverkiezingen van 2022 wil het CDA graag weten wat u van de gemeente Hoogeveen vindt. Deze informatie gebruiken we onder andere in ons programma voor de raadsperiode 2022-2026.

De gemeente(raad) gaat over steeds meer onderwerpen. Van werkgelegenheid en economie tot onderwijs, jeugdzorg en sport. Van speeltuinen en andere voorzieningen in de wijken en dorpen tot woningbouw, riolering en wegen. De rol van de gemeente is daarbij niet steeds dezelfde. Soms stelt ze regels. Een andere keer informeert of motiveert zij inwoners. En weer bij andere onderwerpen organiseert of faciliteert de gemeente.

KLIK HIER OM NAAR DE VRAGENLIJST TE GAAN!