14 maart 2018

Kinderdag in CDA-winkel

Voor kinderen, maar óók voor ouders

Kinderdag in CDA-winkel

Zaterdag 17 maart, tussen 10 en 17 uur. Hoofdstraat 107

CDA Hoogeveen houdt zaterdag een Kinderdag in haar winkel aan de Hoofdstraat 107. Kinderen kunnen daar aan verschillende activiteiten deelnemen. Ouders kunnen in de tussentijd met (kandidaat-) raadsleden in gesprek over de komende verkiezingen.

Al maandenlang worden er in de CDA-winkel aan de Hoofdstraat tal van activiteiten georganiseerd. Over bijvoorbeeld duurzaamheid, ondernemerschap, het begraafbeleid of het onderwijs. Er is veel kennis gedeeld tussen inwoners en leden van de partij. Kennis waar inwoners weer verder mee konden of waarmee de politiek de komende raadsperiode aan de slag kan. Zaterdag wordt deze reeks bijeenkomsten feestelijk afgesloten met een Kinderdag. Kinderen kunnen dan komen gamen, springen op een springkussen, zich laten schminken, poffertjes bakken en nog veel meer.

Het CDA wil met de Kinderdag vieren dat Hoogeveen hard op weg is om de kindvriendelijkste gemeente van Nederland te worden. En bovendien hoopt het CDA deze dag met ouders in gesprek te komen. De partij wil namelijk weten wat er in de gemeente moet gebeuren om alle kinderen alle kansen te geven om zo goed mogelijk op te groeien in Hoogeveen. Maandagavond hield het CDA daarover ook al een avond in de CDA-winkel met ouders en maatschappelijke organisaties, toen werden de aanwezigen zelfs via videoboodschap toegesproken door minister Hugo de Jonge.